INFORMACJE

Regulamin, Płatności, Wysyłka, Gwarancje, Zwroty

  1. Cechy Świadczenia: Vision Polska s.c. w sklepie internetowym www.hurch.pl oferuje sprzedaż towarów. Dokładne dane o tych towarach znajdują się w kartach produktu każdego towaru.
  2. Dane identyfikacyne: Vision Polska s.c. Ewa Więcław Piotr Manczarski 30-383 Kraków, ul. Gwieździsta 1 NIP 6792911618 REGON 120341225
  3. Adres Firmy: Vision Polska, 30-383 Kraków, ul. Gwieździsta 1 tel. 12 2964170 email biuro@hurch.pl
  4. Adres reklamacji: Vision Polska, 30-383 Kraków, ul. Gwieździsta 1 tel. 12 2964170 email biuro@hurch.pl
  5. Wartość zamówienia: Wartość zamówienia obejmuje wszystkie koszty składowe towaru wraz z wysyłką. Wyjątek mogą stanowić zamówienia wysyłane poza granice Polski, których koszty transportu są wyceniane indywidualnie.
  6. Koszty porozumiewania się: Vision Polska nie pobiera opłat za połączenia telefoniczne. Opłaty są zgodne z taryfą operatora z usług którego korzysta dzwoniący.
  7. Zapłata: Vision Polska przewiduje następujące formy płatności: przelewem na konto, za pobraniem, Dot Pay, karta kredytowa, sprzedaż ratalna, gotówka przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu.
  8. Dostawa: Vision Polska dostarcza zamówiony towar w najkrótszym możliwym terminie w przypadku gdy posiada go w swoim magazynie. W praktyce oznacza to 2-3 dni robocze. W przypadku gdy zamówiony towar musi zostać sprowadzony z innego magazynu termin dostawy ustalamy indywidualnie z zamawiającym. Przesyłki na terenie Polski wysyłamy firmą kurierską „DPD”. Cena za przesyłkę wynosi 15 zł a za przesyłkę pobraniową (płatność przy odbiorze) 20 zł. Zamówienia za kwotę powyżej 250 zł wysyłamy bez dodatkowych kosztów transportu (dotyczy tylko przesyłek na terenie Polski). Koszt przesyłki do krajów Unii Europejskiej wynosi 7 Euro. Przy zakupach powyżej kwoty 100 Euro wysyłka jest gratis.
  9. Odstąpienie od umowy: Klient może odstąpić od umowy zakupu towarów ze strony www.hurch.pl w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, bez podania przyczyny. Towar musi być w stanie nieużywanym. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można pobrać tu: formularz zwrotu.
  10. Koszty zwrotu: W przypadku odstąpienia od umowy koszty dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
  11. Rzecz bez wad: Vision Polska sprzedaje towary bez wad zarówno fizycznych jak i prawnych. Jeśli Klient stwierdzi, iż towar uległ zniszczeniu podczas transportu należy powiadomić o tym Kuriera, sporządzić protokół z Kurierem, powiadomić w ciągu 3 dni Vision Polska wysyłając e-mail na adres biuro@hurch.pl
  12. Gwarancja: Wszystkie towary w sklepie www.hurch.pl objęte są  gwarancją. Szczegóły gwarancji znajdują się w dziale Gwarancja. Klient po stwierdzeniu wady bądź usterki towaru zobowiązany jest do niepogłębiania tej wady poprzez dalsze użytkowanie gdyż może to skutkować utratą gwarancji. Reklamowany towar należy przesłać na adres Vision Polska s.c.
  13. Roszczenia: Klient ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń przed Sądem Powszechnym właściwym dla siedziby spółki Vision Polska s.c. Ewa Więcław Piotr Manczarski, ale także za pomocą alternatywnych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie stosownie do regulaminu tego Sądu obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
  14. Polityka prywatności serwisu www.hurch.pl:
    A. Informacje ogólne
    Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług sprzedaży poprzez Serwis.
    B. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest Vision Polska s.c Ewa Więcław, Piotr Manczarski z siedzibą w Krakowie NIP 6792911618 REGON 120341225
    C. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
    D. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.
    E. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
    a) poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
    b) poprzez gromadzenie plików „cookies” [patrz polityka plików „cookies”].
    F. Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.
    G. dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego.
    H. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
    I. Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.
    J. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
    K. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis www.hurch.pl
    Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać. W razie wątpliwości co do któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji – nasze dane znaleźć można w zakładce – KONTAKT.

Robiąc zakupy w sklepie internetowym www.hurch.pl masz do wyboru kilka możliwości zapłaty za towar. Akceptujemy tzw. płatność za pobraniem (gotówka przy odbiorze),  przedpłatę na konto (przelew) oraz płatność w systemie Paypal lub Dotpay. Możesz oczywiście wybrać także opcję płatności kartą kredytową. Jeśli nie chcesz wydawać od razu  pełnej kwoty pieniędzy możesz skorzystać z naszej sprzedaży ratalnej „Raty 0%” (od 1 do 10 rat).
Pozostaje Ci także opcja osobistego odbioru zamówionego towaru w siedzibie naszej firmy. Cena podana pod koniec zamówienia uwzględnia wszystkie ewentualne koszty dodatkowe oraz przesyłkę jeśli wartość zamawianego towaru nie przekracza 250 zł. (Dotyczy zamówień na terenie Polski).

Konto bankowe Vision Polska: 89 1050 1445 1000 0023 1006 2852
IBAN: PL89 1050 1445 1000 0023 1006 2852
Swift: INGBPLPW

Zamówiony towar wysyłamy zawsze tak szybko, jak tylko to możliwe. Gdy zamówień jest więcej czas potrzebny do realizacji zamówienia może się wydłużyć ale nie więcej niż do 48h. Chyba, że nie mamy czegoś w naszym magazynie – nasz pracownik skontaktuje się wówczas z Tobą niezwłocznie po nadejściu zamówienia by uzgodnić dalszą strategię. Korzystamy z usług firmy kurierskiej DPD. Cena za przesyłkę wynosi 15 zł a za przesyłkę pobraniową (płatność przy odbiorze) 20 zł. Zamówienia za kwotę powyżej 250 zł wysyłamy bez dodatkowych kosztów transportu (dotyczy tylko przesyłek na terenie Polski). Koszt wysyłki do krajów Unii Europejskiej wynosi 7 Euro. Przy zamówieniach powyżej 100 Euro wysyłka gratis.

W dzisiejszych czasach nawet najlepszy sprzęt nie jest produkowany ręcznie w domowych manufakturach. Proces wytwarzania produktów jest złożony i opiera się często o komponenty z odległych części świata które po złączeniu w całość dają gotowy produkt. Nawet najlepsza kontrola jakości miewa swoje luki i nieszczelności a sama nawet statystyka sprawia, że jakiś odsetek wytworzonych towarów, po prostu będzie miała wadę. My w Vision doskonale to rozumiemy dlatego dopracowaliśmy procedury reklamacyjne tak, by jak najszybciej i najdogodniej móc obsłużyć naszych klientów. Wyślij wadliwą rzecz do nas a my zajmiemy się resztą tak szybko jak to tylko możliwe. Jeśli coś popsuje się podczas wyprawy wędkarskiej zadzwoń do nas- jeśli tylko będzie taka możliwość dostarczymy Ci zastępczy sprzęt nad samą wodę. Jest nam zawsze bardzo przykro, gdy nasz sprzęt zawodzi i psuje Twój humor. Dlatego staramy się jak najszybciej przywrócić Ci uśmiech na twarzy.

Wysyłany towar powinien być suchy i wolny od zabrudzeń oraz zapakowany w sposób chroniący go przed uszkodzeniami w transporcie. W przypadku gdy otrzymamy brudny lub mokry sprzęt możemy naliczyć dodatkową opłatę za czyszczenie i suszenie w wysokości 30 zł. Niewątpliwie wydłuży to także okres oczekiwania na zrealizowanie zlecenia serwisowego. Adresem właściwym do wysłania reklamowanego towaru jest Vision Polska, 30-383 Kraków, ul. Gwieździsta 1 tel. 12 2964170 Vision Polska pokrywa koszt wysłania reklamowanego towaru przez Konsumenta w przypadku gdy reklamacja zostanie uznana.

KOSZTY

Gwarancja na ukryte wady fabryczne, konstrukcyjne lub inne wady niemożliwe do stwierdzenia w momencie zakupu, na wszystkie (za wyjątkiem wędek gdzie obowiązują osobne regulacje) sprzedawane przez Vision Polska produkty wynosi okres 1 roku. Dodatkowo Vision Polska oferuje swoim klientom serwis pogwarancyjny. W przypadku, gdy gwarancja jest dłuższa niż 1 rok, informacja taka znajduje się w karcie produktu. Gwarancja na wędki Vision wynosi 5 lat. W przypadku złamania wędki objętej okresem gwarancji klient ponosi jedynie część kosztów wymienianego elementu. W roku 2018 ceny elementów kształtują się na poziomie:
– wędki jednoręczne i dwuręczne – szczytówki i pozostałe bez dolnika od 30 zł do 180 zł,
– dolnik od 180 zł do 420 zł.

Jeśli w okresie objętym gwarancją Vision nie jest w stanie wymienić uszkodzonego elementu, klient otrzyma nową wędkę z aktualnej oferty, nie gorszej jakości niż poprzednia i za cenę nie większą niż 65 Euro.

W celu zakwalifikowania sprzętu do objęcia go procedurą gwarancyjną, musimy jednoznacznie określić datę jego zakupu. Dowodem zakupu jest paragon fiskalny. W przypadku nieposiadania przez klienta paragonu wystarczy przedstawić potwierdzenie zakupu z naszego sklepu internetowego www.hurch.pl. W przypadkach gdy nie ma możliwości jednoznacznej weryfikacji daty zakupu reklamowanego towaru, Vision Polska może zastosować procedurę serwisu pogwarancyjnego.

SERWIS GWARANCYJNY

Sprzęt Vision jest testowany i kontrolowany wielokrotnie zanim trafi do sieci sprzedaży. 99% naszych produktów służy klientom przez długi czas bezawaryjnie. Gdy jednak nadejdzie taka chwila, że coś pójdzie nie tak i nasz sprzęt odmówi posłuszeństwa postępuj według poniższej instrukcji:

1. Po pierwsze, nie martw się. Nie zostawimy Cię z tym problemem samego.

2. By nie tracić czasu, od razu wypełnij i wyślij do nas poniższy formularz zgłoszeniowy (patrz dół strony). Przyspieszy to znacznie zakończenie całej procedury gdyż możemy już od razu działać (np. zamówić uszkodzone części lub produkty), nie czekając na dostarczenie przez Ciebie feralnego sprzętu.

3. Wyślij do nas reklamowany sprzęt. Adres do wysyłki: Vision Polska 30-383 Kraków ul. Gwieździsta 1.

4. Czekaj na kontakt kogoś z naszego serwisu. Poinformujemy Cię jak dalej będzie przebiegać procedura naprawy lub wymiany Twojego sprzętu.

SPRZĘT ZASTĘPCZY

W przypadku woderów i butów do brodzenia, na czas rozpatrywania gwarancji, naprawy lub czasu potrzebnego do sprowadzenia wymienianego sprzętu każdemu klientowi który dokonał zakupów detalicznych w sklepie Vision Polska przysługuje sprzęt zastępczy. Dotyczy to także spraw objętych procedurą serwisu pogwarancyjnego. Jeśli chciałbyś skorzystać z tej opcji poinformuj nas o tym. Wypożyczenie sprzętu zastępczego jest oczywiście za darmo. W przypadku procedury gwarancyjnej, Vision Polska pokrywa koszt przesłania sprzętu zastępczego do Klienta. Klient odsyła sprzęt zastępczy na swój koszt. W przypadku serwisu pogwarancyjnego, Klient pokrywa koszty wysyłki w obie strony.

SERWIS POGWARANCYJNY

Serwis pogwarancyjny w większości przypadków jest całkiem darmowy. W nielicznych przypadkach, głównie w butach do brodzenia klient może zostać poproszony o pokrycie części kosztów za materiały (np. kleje) użyte do naprawy.

FORMULARZ SERWISOWY






Sklep Vision Polska (niewymagany dowód zakupu)Inny sklep - podaj adres (wymagana kopia dowodu zakupu)






Jeśli w ferworze zakupów nie trafiłeś do końca z nowym nabytkiem, jeśli wędka ma akcję zbyt szczytową niż myślałeś a kołowrotek błyszczy bardziej niż na zdjęciu nic strasznego się nie stało. Jako Konsument, możesz w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu pobranym z naszej strony internetowej (pobierz formularz). Akceptujemy formularze wysłane pocztą (data stempla pocztowego) lub emailem na adres: biuro@hurch.pl. Jedyna zła wiadomość to ta, że zgodnie z Ustawą koszty wysłania zwracanego towaru ponosi Konsument, czyli Ty. Adresem właściwym do wysłania zwracanego towaru jest Vision Polska, 30-383 Kraków, ul. Gwieździsta 1 tel. 12 2964170