SERWIS

Sklep Vision Polska

Sprzęt Vision jest testowany i kontrolowany wielokrotnie zanim trafi do sieci sprzedaży. 99% naszych produktów służy klientom przez długi czas bezawaryjnie. Gdy jednak nadejdzie taka chwila, że coś pójdzie nie tak i nasz sprzęt odmówi posłuszeństwa postępuj według poniższej instrukcji:

  1. Po pierwsze, nie martw się. Nie zostawimy Cię z tym problemem samego.
  2. By nie tracić czasu, od razu wypełnij i wyślij do nas poniższy formularz zgłoszeniowy. Przyspieszy to znacznie zakończenie całej procedury gdyż możemy już od razu działać (np. zamówić uszkodzone części lub produkty), nie czekając na dostarczenie przez Ciebie feralnego sprzętu.
  3. Wyślij do nas reklamowany sprzęt. Adres do wysyłki: Vision Polska 30-383 Kraków ul. Gwieździsta 1.
  4. Czekaj na kontakt kogoś z naszego serwisu. Poinformujemy Cię jak dalej będzie przebiegać procedura naprawy lub wymiany Twojego sprzętu.
  5. Sprzęt zastępczy na czas naprawy lub wymiany to u nas standard. Nasz pracownik zapyta Cię o chęć skorzystania z tej możliwości.
Formularz serwisowy






Sklep Vision Polska (niewymagany dowód zakupu)Inny sklep - podaj adres (wymagana kopia dowodu zakupu)






Vision Polska zapewnia swoim klientom serwis pogwarancyjny. Za naprawy pogwarancyjne nie pobieramy opłat. W niektórych przypadkach klient pokrywa jedynie koszt ewentualnych części zamiennych lub komponentów naprawczych, zawsze po uzgodnieniu szczegółów z pracownikiem serwisu. W ramach usługi pogwarancyjnej naprawiamy sprzęt tak długo, jak tylko jego naprawa jest możliwa.