REGULAMIN SKLEPU

  • Cechy Świadczenia: Vision Polska s.c. w sklepie internetowym www.hurch.pl oferuje sprzedaż towarów. Dokładne dane o tych towarach znajdują się w kartach produktu każdego towaru.
  • Dane identyfikacyne: Vision Polska s.c. Ewa Więcław Piotr Manczarski 30-383 Kraków, ul. Gwieździsta 1 NIP 6792911618 REGON 120341225
  • Adres Firmy: Vision Polska, 30-383 Kraków, ul. Gwieździsta 1 tel. 12 2964170 email biuro@hurch.pl
  • Adres reklamacji: Vision Polska, 30-383 Kraków, ul. Gwieździsta 1 tel. 12 2964170 email biuro@hurch.pl
  • Wartość zamówienia: Wartość zamówienia obejmuje wszystkie koszty składowe towaru wraz z wysyłką. Wyjątek mogą stanowić zamówienia wysyłane poza granice Polski których koszty transportu są wyceniane indywidualnie.
  • Koszty porozumiewania się: Vision Polska nie pobiera opłat za połączenia telefoniczne. Opłaty są zgodne z taryfą operatora z usług którego korzysta dzwoniący.
  • Zapłata: Vision Polska przewiduje następujące formy płatności: przelewem na konto, za pobraniem, Dot Pay, karta kredytowa, sprzedaż ratalna, gotówka przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu.
  • Dostawa: Vision Polska dostarcza zamówiony towar w najkrótszym możliwym terminie w przypadku gdy posiada go w swoim magazynie. W praktyce oznacza to 2-3 dni robocze. W przypadku gdy zamówiony towar musi zostać sprowadzony z innego magazynu termin dostawy ustalamy indywidualnie z zamawiającym. Przesyłki na terenie Polski wysyłamy firmą kurierską „DPD”. Cena za przesyłkę wynosi 15 zł a za przesyłkę pobraniową (płatność przy odbiorze) 20 zł. Zamówienia za kwotę powyżej 250 zł wysyłamy bez dodatkowych kosztów transportu (dotyczy tylko przesyłek na terenie Polski). Przesyłki do krajów Unii Europejskiej realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej według jej taryfikatora który dostępny jest tu: www.cennik.poczta-polska.pl
  • Odstąpienie od umowy: Klient może odstąpić od umowy zakupu towarów ze strony www.hurch.pl w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, bez podania przyczyny. Towar musi być w stanie nieużywanym. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można pobrać tu: formularz zwrotu.
  • Koszty zwrotu: W przypadku odstąpienia od umowy koszty dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
  • Rzecz bez wad: Vision Polska sprzedaje towary bez wad zarówno fizycznych jak i prawnych. Jeśli Klient stwierdzi, iż towar uległ zniszczeniu podczas transportu należy powiadomić o tym Kuriera, sporządzić protokół z Kurierem, powiadomić w ciągu 3 dni Vision Polska wysyłając e-mail na adres biuro@hurch.pl
  • Gwarancja: Wszystkie towary w sklepie www.hurch.pl objęte są dwuletnią gwarancją. Jeśli występuje dodatkowy okres gwarancyjny informacja taka znajduje się w karcie produktu. Klient po stwierdzeniu wady bądź usterki towaru zobowiązany jest do niepogłębiania tej wady poprzez dalsze użytkowanie gdyż może to skutkować utratą gwarancji. Reklamowany towar należy przesłać na adres Vision Polska s.c.
  • Roszczenia: Klient ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń przed Sądem Powszechnym właściwym dla siedziby spółki Vision Polska s.c. Ewa Więcław Piotr Manczarski, ale także za pomocą alternatywnych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie stosownie do regulaminu tego Sądu obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.